Douglas biedt marketeers een vernieuwende blik op Artificial Intelligence (AI) en onthult hoe dit de marketingstrategieën naar nieuwe hoogten kan tillen. Het is je creativiteit, niet je budget, die de grenzen stelt, en AI is daar om te assisteren. Douglas toont aan dat AI een sleutel is tot voorheen onbereikbare mogelijkheden voor vele bedrijven en marketeers, en motiveert hen om AI-tools te omarmen, ongeacht het budget. Hij zet dystopische discussies opzij en belicht de praktische voordelen van AI door heldere voorbeelden, waarmee hij aantoont dat je geen expert hoeft te zijn om van AI te profiteren.
Written byDouglas Voeten
Expert in Generatieve AI
Douglas Voeten is een innovatieve marketingexpert met ruim 15 jaar ervaring. Hij ontwikkelt succesvolle marketingconcepten door de combinatie van technologie en creativiteit. Of het nu gaat om het creëren van de eerste mobile-friendly campagne van ING, het uitzenden van de Oscars via de mobiele app van Veronica Magazine of het inzetten van Deepfake-technologie voor leadgeneratie bij Atradius Collections.
Hij is daarnaast oprichter van Perfect Dubs, een bedrijf dat AI gebruikt om tv-commercials onzichtbaar na te synchroniseren. Hierdoor kunnen multinationals en reclamebureaus één reclame in meerdere landen gebruiken zonder de kijkervaring van consumenten te verstoren door middel van slechte nasynchronisatie.