NL
Tickets
Breakout

Digitale transformatie
van B2B marketing en sales

B2B-organisaties zijn in een spannende race verwikkeld om de digitale transformatie te omarmen en bij te benen met B2C-bedrijven! Het is een tijdperk waarin standaard digitale marketing simpelweg niet meer volstaat, B2B organisaties moeten steeds meer (digitale) waarde toe voegen om te kunnen overleven. Koplopers investeren in digital sales rooms, klantportalen, B2B e-commerce, etc. Leer van interessante B2B bedrijven zoals Klöckner Metals, BidFood, John Deer en Volvo Trucks.

Hans Molenaar

Written byHans Molenaar

Directeur Beeckestijn Business School

Hans Molenaar is directeur Beeckestijn Business School en als ondernemer actief in diverse bedrijven. Hij studeerde bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg met specialisatie marketing en technologie. Hans houdt zich inhoudelijk vooral bezig met marketing innovatie, B2B digitale marketing, CRM, & marketing/sales strategie en leiderschap binnen B2B. Hij heeft een internationale sales en marketing achtergrond en gewerkt voor o.a. AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland. Ook is hij betrokken geweest bij diverse startups zoals Novis, Selligent, Hanco, 404-network en E-banking Solutions. Hij is initiatiefnemer van het marketingtrendrapport dat jaarlijks verschijnt en is grondlegger van de Marketeer of the Year award die jaarlijks aan de beste marketeer van Nederland wordt uitgereikt. Tevens is hij voorzitter van de Marketing Literatuurprijs, Marketingscriptieprijs en de Marketing Wetenschapsprijs.