Tijd: 12.45 - 13.30
Na een studie Journalistiek en Communicatie en een periode van 6 jaar als Customer Service Manager bij Interhiva B.V. kwam Sander al vrij snel uit bij AFAS. Nu in de functie van Marketing Manager houdt Sander zich bezig met content marketing en lead generatie.
Hierin is bij AFAS een switch gemaakt van koude lead generatie naar een uitgewerkt ‘Plan van Aandacht’ om de aandacht van leads te trekken en ook vast te houden. Een aanpak die minder gericht is op quick wins en meer gericht op kwalitatieve leads, waardoor marketing een duurzame omzetgenerator wordt. Content marketing en marketing automation spelen hier een grote rol in voor AFAS.
AFAS weet deze aanpak goed neer te zetten en haalt gemiddeld 70% van de new business afspraken rechtstreeks uit de website. Op 17 maart pitchte Sander de case van AFAS tijdens het B2B Marketing Forum en werd hiermee winnaar van de B2B Marketing Award 2016.
Wat maakt de aanpak van AFAS zo succesvol en hoe weten zij klanten online aan te spreken op zo’n manier dat 70% van de leads binnen komt via de site? Doe tips op tijdens deze sessie.
Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.