#DFB2B | How | Sander Seton

Sander Seton

Marketing Manager bij AFAS

Tijd: 12.45 - 13.30

Na een studie Journalistiek en Communicatie en een periode van 6 jaar als Customer Service Manager bij Interhiva B.V. kwam Sander al vrij snel uit bij AFAS. Nu in de functie van Marketing Manager houdt Sander zich bezig met content marketing en lead generatie.

Hierin is bij AFAS een switch gemaakt van koude lead generatie naar een uitgewerkt ‘Plan van Aandacht’ om de aandacht van leads te trekken en ook vast te houden. Een aanpak die minder gericht is op quick wins en meer gericht op kwalitatieve leads, waardoor marketing een duurzame omzetgenerator wordt. Content marketing en marketing automation spelen hier een grote rol in voor AFAS.

AFAS weet deze aanpak goed neer te zetten en haalt gemiddeld 70% van de new business afspraken rechtstreeks uit de website. Op 17 maart pitchte Sander de case van AFAS tijdens het B2B Marketing Forum en werd hiermee winnaar van de B2B Marketing Award 2016.

Wat maakt de aanpak van AFAS zo succesvol en hoe weten zij klanten online aan te spreken op zo’n manier dat 70% van de leads binnen komt via de site? Doe tips op tijdens deze sessie. 

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Patrick Janssen Cisco Systems
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Ronald Velten IBM Europe
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ian Stanley HubSpot
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Mark Appel Exact
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Patrick Maes CPI-Consulting
Ian Stanley HubSpot
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Hans Buskens PieterBas Automatisering



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners