Tijd: 10.30 - 11.15
Onderwerp: 21st century selling: How to organise sales and marketing when customers consider traditional selling as intrusive and a waste of their precious time?
Patrick Maes is al meer dan 20 jaar actief in het consultancy vak en helpt met zijn bedrijf CPI-Consultancy andere bedrijven bij het heruitvinden van sales, marketing, customer service en value delivery. Patricks filosofie hierin? ‘The world is changing and companies are missing out on these offers’.
In 2005 heeft Patrick CPI (Commercial Performance Improvement) Consultancy opgezet als een niche bedrijf. Zijn doel hiermee was het drastisch verbeteren van de commerciële prestaties van bedrijven die hier moeite mee hadden. Door middel van modellen en concepten voor het identificeren en kwantificeren van de commerciële prestaties van deze bedrijven, helpt Patrick ze om een 360 graden omslag te maken.
Gebaseerd op zijn bevinden en ervaring in dit veld heeft Patrick een boek geschreven: Disruptive Selling. Hij legt hierin uit hoe bedrijven nu het beste te werk kunnen gaan in de snel veranderende wereld waar we in leven. Wat zijn de do's en don'ts om als bedrijf succesvol te blijven op sales gebied.
Tijdens de break-out sessie vertelt Patrick meer over zijn boek en zijn eigen ideeën. Ben jij klaar om de opportuniteit in jouw markt te pakken, wil je meer doen met minder mensen en ben je klaar om echt weer plezier te krijgen in wat je doet? Laat je inspireren en leer hoe je ervoor kunt zorgen dat jij de markt gaat leiden op het gebied van sales.
Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.