#DFB2B | How | Patrick Janssen

Patrick Janssen

Marketing Manager bij Cisco Systems

Patrick Janssen is sinds 2012 actief bij Cisco als Marketing Manager. In deze functie is hij binnen het Nederlandse Management Team eindverantwoordelijk voor de marketingvisie, -strategie en executie van Cisco Nederland.

Na zijn studie International Business and Languages is Patrick o.a. werkzaam geweest bij Microsoft als Product Marketing Manager en werkte hij als Channel Marketing Manager bij Ricoh. Vervolgens heeft hij zijn loopbaan voortgezet bij Symantec in de functie van Enterprise Marketing Manager. In december 2012 is hij uiteindelijk uitgekomen bij Cisco.

Wat is de ‘Journey so far’ geweest voor Cisco en waar gaat de reis nog naartoe? Wat hebben zij in de laatste jaren neergezet en gerealiseerd op het gebied van inbound marketing en waar willen ze nog heen? Patrick vertelt het inspirerende verhaal tijdens zijn break-out sessie. Waar liggen voor jou de do's en don'ts wanneer je besluit over te gaan naar het digitale tijdperk?

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Patrick Maes CPI-Consulting
Ian Stanley HubSpot
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Ian Stanley HubSpot
Mark Appel Exact
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Ronald Velten IBM Europe
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Hans Molenaar Beeckestijn Business School



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners