Met het onderdeel Cloud Solutions is Exact nu actief in 7 landen en behalen ze een groei van 35 tot 40 procent per jaar. Met meer dan 250.000 bedrijven die zijn aangesloten op de Cloud Solutions en 1000 nieuwe klanten per week gaan de zaken erg goed. Het vullen van de pijplijn wordt gedaan aan de hand van marketing automation. Iets wat bij de komst van Mark bij Exact nog niet was ontwikkeld. Al snel bleek dat ondersteunende automation van belang was om zaken goed te laten lopen.
De automation beperkt zich niet tot het genereren en nurteren van leads, maar focust op de gehele buyer journey, beginnende bij het genereren van bereik. Hiervoor worden eigen kanalen gecombineerd met sociale netwerken.
Hoe Mark deze zaken op de rit heeft gekregen bij Exact, hoe zij breder gebruik maken van de marketing automation en de gehele buyer journey in kaart brengen, licht Mark uit tijdens zijn Keynote.
Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.