#DFB2B | How | Mark Appel

Mark Appel

Global Marketing Director Cloud Solutions bij Exact

Tijd: 11.45 - 12.45

Sinds 4 jaar is Mark actief als Global Marketing Director van het onderdeel Cloud Solutions bij Exact, de Nederlandse marktleider in online accounting. Zijn doel hierbij: Het vullen van de pijplijn voor sales. 

Met het onderdeel Cloud Solutions is Exact nu actief in 7 landen en behalen ze een groei van 35 tot 40 procent per jaar. Met meer dan 250.000 bedrijven die zijn aangesloten op de Cloud Solutions en 1000 nieuwe klanten per week gaan de zaken erg goed. Het vullen van de pijplijn wordt gedaan aan de hand van marketing automation. Iets wat bij de komst van Mark bij Exact nog niet was ontwikkeld. Al snel bleek dat ondersteunende automation van belang was om zaken goed te laten lopen.

De automation beperkt zich niet tot het genereren en nurteren van leads, maar focust op de gehele buyer journey, beginnende bij het genereren van bereik. Hiervoor worden eigen kanalen gecombineerd met sociale netwerken.

Hoe Mark deze zaken op de rit heeft gekregen bij Exact, hoe zij breder gebruik maken van de marketing automation en de gehele buyer journey in kaart brengen, licht Mark uit tijdens zijn Keynote.

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Ronald Velten IBM Europe
Ian Stanley HubSpot
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Ian Stanley HubSpot
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Patrick Janssen Cisco Systems
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Patrick Maes CPI-Consulting
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners