#DFB2B | How | Marieke Heesakkers

Marieke Heesakkers

Marketing Manager bij Berkvens Deursystemen

Tijd: 12.45 - 13.30
Onderwerp: De mens als duurzame verbinder

Na 3,5 jaar als Brand Manager van Limburgia Utiliteitsdeuren, is Marieke de uitdaging aangegaan om in de rol van Marketing Manager ook 'grote zus' Berkvens Deursystemen weer optimaal zichtbaar te krijgen in de markt. Tevens is Marieke eindverantwoordelijk voor de marketing van de merken Limburgia Utiliteitsdeuren en Vari-Doors Schuifdeursystemen.

Binnen deze organisaties is Marieke verantwoordelijk voor het budget, de marketingstrategie, en de planning en coördinatie. Het ontwikkelen van innovatieve concepten en proactief zorgen voor oplossingen in plaats van antwoorden. Bewijzen dat marketing absoluut geen gebakken lucht is, maar waarde toevoegt en dat je (ook B2B) altijd zaken doet met mensen.

Als gepassioneerd marketingstrateeg en eigenaar van 'Marieke Heesakkers Marketing Impact' beschikbaar voor (strategisch) B2B marketingadvies, workshops, masterclasses en als spreker m.b.t. content en inbound marketing en bloggen. Daarnaast is ze bezig met het schrijven van het boek "Gouden Cirkels, 'best practices' uit het MKB". Een boek met praktische voorbeelden van bedrijven die de 'golden circle theory' omarmd en geadopteerd hebben, zoals Tony's Chocolonely, Spring Instituut en Hutten Catering.

Tijdens de break-outsessie op de Digital Future of B2B neemt Marieke je mee in de case van Berkvens Deursystemen. Hoe weet zij van een voorwerp als ‘deuren’ een sexy item te maken en met name, hoe mensen de duurzame verbinder zijn binnen deze strategie.

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Mark Appel Exact
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Patrick Janssen Cisco Systems
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Ronald Velten IBM Europe
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ian Stanley HubSpot
Ian Stanley HubSpot
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Patrick Maes CPI-Consulting



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners