Tijd: 10.30 - 11.15
Onderwerp: Hoe persoonlijk kan digitaal in B2B?
Linda is een zeer ervaren B2B Consultant, gespecialiseerd in positionerings- en communicatievraagstukken. Ze weet alles van de Buyer Journey. Linda is pas tevreden als ze samen met en voor haar opdrachtgevers direct bruikbare insights heeft verkregen.
Specialiteiten: Gespecialiseerd in het beantwoorden van organisatievraagstukken; door dialoog met B2B doelgroepen binnen zakelijke dienstverlening, gebundeld in een advies voor uw marketing- & communicatiestrategie, (her)positionering of klantsegmentatie met als einddoel: GROEI.
Online & offline in dialoog met uw doelgroepen op zoek naar klantbehoeften; verzamelen van insights om een relevante, langdurige relatie met uw klanten op te kunnen bouwen.
Over customer centricity in B2B is relatief weinig bekend. Om deze leegte op te vullen hebben spotONvision en TNS NIPO de handen ineengeslagen en ruim 1390 klantervaringen van zakelijke leveranciers geëvalueerd in een benchmark. Linda heeft met haar jarenlange ervaring als B2B consultant al vele klantbehoeften in kaart gebracht en heeft waardevolle inzichten verzamelt die ervoor zorgen dat jij aan een langdurige relatie met de klant kan gaan bouwen.
Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.