#DFB2B | Why | Linda Cornelissen
Linda Cornelissen

Linda Cornelissen

B2B Consultant Business & Finance bij TNS NIPO

Tijd: 10.30 - 11.15
Onderwerp: Hoe persoonlijk kan digitaal in B2B?

Linda is een zeer ervaren B2B Consultant, gespecialiseerd in positionerings- en communicatievraagstukken. Ze weet alles van de Buyer Journey. Linda is pas tevreden als ze samen met en voor haar opdrachtgevers direct bruikbare insights heeft verkregen.

Specialiteiten: Gespecialiseerd in het beantwoorden van organisatievraagstukken; door dialoog met B2B doelgroepen binnen zakelijke dienstverlening, gebundeld in een advies voor uw marketing- & communicatiestrategie, (her)positionering of klantsegmentatie met als einddoel: GROEI.

Online & offline in dialoog met uw doelgroepen op zoek naar klantbehoeften; verzamelen van insights om een relevante, langdurige relatie met uw klanten op te kunnen bouwen.

Over customer centricity in B2B is relatief weinig bekend. Om deze leegte op te vullen hebben spotONvision en TNS NIPO de handen ineengeslagen en ruim 1390 klantervaringen van zakelijke leveranciers geëvalueerd in een benchmark. Linda heeft met haar jarenlange ervaring als B2B consultant al vele klantbehoeften in kaart gebracht en heeft waardevolle inzichten verzamelt die ervoor zorgen dat jij aan een langdurige relatie met de klant kan gaan bouwen.

Meer van

Linda Cornelissen

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Mark Appel Exact
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Patrick Janssen Cisco Systems
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Patrick Maes CPI-Consulting
Ian Stanley HubSpot
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Ian Stanley HubSpot
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ronald Velten IBM Europe
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Leon van Melick FranklinCovey Benelux



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners