"Dream it, Believe it, Achieve it!" Het motto van Kristien Janssen, Sales en Marketing Director bij Selecta. Na een master's degree in Rechten te hebben gehaald in Leiden, is Kristien eerst aan de slag gegaan bij Randstad. Na bijna 10 jaar ervaring hier werd het tijd voor een nieuwe uitdaging en is ze in 2013 begonnen bij Selecta.
Binnen deze functie werd het haar taak om de ambitie van Selecta waar te maken: De nummer één zijn in koffiebeleving, op kantoor en onderweg. Dit vroeg om herpositionering van de identiteit en dienstverlening. Kristien was hierin samen met haar team vooral verantwoordelijk voor groei; de groei van de omzet en met name van de klanttevredenheid.
Deze rol wist ze goed in te vullen en vandaar dat ze eerder dit jaar werd uitgeroepen tot ‘Commercieel Directeur van het jaar’ tijdens het sales event van de SMA (Sales Management Association).
In haar break-out sessie vertelt Kristien over haar case bij Selecta en hoe zij hiermee Commercieel Directeur van het jaar is geworden. 'Don't sell a product, solve a problem!'
Kristien Janssen inspireert als Commercieel Directeur van het Jaar. Lees hier het artikel.
Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.