#DFB2B | What | Jeroen Rietvelt

Jeroen Rietvelt

Marketing en Communicatie Manager bij Visser & Visser

Tijd: 15.30 - 16.15

Na de marketing te hebben verzorgd voor bedrijven als Bike Totaal, Expert en Channel Media Company, is Jeroen vanaf 2014 aan het werk gegaan bij Visser & Visser Accountants en Belastingadviseurs. Hier neemt hij de functie van Marketing en Communicatie Manager in. Met de klant als centraal uitgangspunt adviseert hij de directie op zijn vakgebied. Jeroen richt zich hierbij op de insteek van inbound marketing.

Binnen zijn functie weet Jeroen kennis in journalistiek, klantfocus vanuit de retail markt en zijn online ervaring samen te brengen en om te zetten in een marketingstrategie. Binnen deze strategie heeft hij met name het doel om een vertrouwensband op te bouwen met de klanten van Visser & Visser.

De implementatie van de filosofie van inbound marketing heeft naast de voor de hand liggende voordelen ook veel side effecten als gevolg gehad. Effecten die Jeroen niet aan had zien komen maar als erg positief heeft ervaren.

Tijdens zijn sessie gaat Jeroen dieper in op deze onverwachte effecten en legt hij uit waarom inbound marketing veel meer is dan het installeren van een marketing automation tool.

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Patrick Maes CPI-Consulting
Ian Stanley HubSpot
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Mark Appel Exact
Patrick Janssen Cisco Systems
Ronald Velten IBM Europe
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ian Stanley HubSpot
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners