#DFB2B | Why | Henry Robben

Henry Robben

Professor of Marketing bij Nyenrode Business Universiteit

Als Professor in Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit houdt Henry Robben zich voornamelijk bezig met onderwijzen en onderzoek naar strategische marketing en innovatie management. Beide activiteiten verbinden hem op dagelijkse basis met academische en zakelijke instellingen.

Voordat Henry bij Nyenrode terecht kwam is hij professor geweest bij onder andere Erasmus Universiteit Rotterdam, Tilburg University, TIAS School for Business and Society en Universiteit Delft. Daarnaast heeft is hij co-auteur geweest voor enkele boeken zoals ‘Marketingmanagement: De Essentie’, ‘Marketing Strategy and Organisation’ en ‘Strategisch denken in marketing’.

De doelstellingen die Henry hierbij aanhoudt tijdens zijn werk is het helpen van bedrijven in het realiseren van hun beslissingen door een katalysator te zijn in hun beslissingsproces.

 

B2B Goes Social

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Patrick Janssen Cisco Systems
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Mark Appel Exact
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Patrick Maes CPI-Consulting
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Ian Stanley HubSpot
Ian Stanley HubSpot
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Ronald Velten IBM Europe
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Hans Buskens PieterBas Automatisering



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners