#DFB2B | Why | Henry Robben

Henry Robben

Professor of Marketing bij Nyenrode Business Universiteit

Als Professor in Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit houdt Henry Robben zich voornamelijk bezig met onderwijzen en onderzoek naar strategische marketing en innovatie management. Beide activiteiten verbinden hem op dagelijkse basis met academische en zakelijke instellingen.

Voordat Henry bij Nyenrode terecht kwam is hij professor geweest bij onder andere Erasmus Universiteit Rotterdam, Tilburg University, TIAS School for Business and Society en Universiteit Delft. Daarnaast heeft is hij co-auteur geweest voor enkele boeken zoals ‘Marketingmanagement: De Essentie’, ‘Marketing Strategy and Organisation’ en ‘Strategisch denken in marketing’.

De doelstellingen die Henry hierbij aanhoudt tijdens zijn werk is het helpen van bedrijven in het realiseren van hun beslissingen door een katalysator te zijn in hun beslissingsproces.

 

B2B Goes Social

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Ian Stanley HubSpot
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Patrick Maes CPI-Consulting
Patrick Janssen Cisco Systems
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Ronald Velten IBM Europe
Mark Appel Exact
Ian Stanley HubSpot



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners