#DFB2B | Why | Hans Buskens

Hans Buskens

Sales & Marketing Director bij PieterBas Automatisering

Tijd: 12.45 - 13.30
Onderwerp: Het PieterBas Model: Kennis delen als marketing strategie.

Samen met zijn broer is Hans Buskens eigenaar en oprichter van het automatiseringsbedrijf Pieterbas. Met specialisatie in de afval en reinigingsbranche levert PieterBas standaard logistieke en administratieve software voor automatisering. Bovendien waren ze het eerste bedrijf in deze branche dat besloot zich te richten op de inbound marketing.

Na af te zijn gestudeerd in de richting bouwkunde heeft Hans diverse studies bedrijfskunde gedaan en o.a. zijn MBE gehaald in Engeland met marketing als afstudeerrichting. Daar is ook de expertise ontstaan waar hij nu op terug kan vallen. Na zijn studie is Hans al snel aan het werk gedaan bij PieterBas, toentertijd verantwoordelijk voor de verkoop. Met de groei van het bedrijf mee is hij doorgestroomd tot de Sales en Marketing Directeur.

In zijn sessie op de Digital Future of B2B legt Hans uit hoe hij met zijn bedrijf de winstcijfers zag dalen en genoodzaakt was om iets anders te doen. Een hele nieuwe marketingaanpak zorgde eerst voor onrust, maar leidde al snel tot resultaat. Leer van de case van Pieterbas!


meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Patrick Janssen Cisco Systems
Ronald Velten IBM Europe
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Patrick Maes CPI-Consulting
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Mark Appel Exact
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Ian Stanley HubSpot
Ian Stanley HubSpot
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Hans Molenaar Beeckestijn Business School



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners