#DFB2B | How | Edwin Vlems
Edwin Vlems

Edwin Vlems

Marketing Manager bij MCB

Tijd: 15.30 - 16.15
Onderwerp: 21 B2B Content Marketing Cases

Edwin Vlems is Marketing Manager bij MCB en deelt graag zijn marketingexpertise & vernieuwingen. Een paar keer per jaar geeft hij presentaties over marketing op universiteiten en congressen: "Leuk om te doen en de reacties die je krijgt zijn waardevol." Edwin is voorloper op het gebied van ‘Inbound Marketing’ (social media, content marketing) en heeft daar het boek ‘REAL Inbound Marketing’ (ISBN 1477676201) over geschreven.

Als vaak gevraagde spreker op het gebied van inbound marketing, bewijst Edwin dat het concept werkt. Daarnaast is Edwin vaste blogger in het team van Marketingfacts en is onlangs toegelaten tot het 'NIMA Register der Marketeers', een groep van zo'n 100 ervaren marketingmensen. Zijn specialiteit is marketing in de B2B, omdat hij daar reeds 15 jaar werkzaam is.

Naast zijn eerder geschreven boek bracht Edwin dit jaar het eerste evoluerende boek van Nederland uit. Een boek gevuld met B2B cases op het gebied van content marketing. Enkele malen per jaar wordt een nieuwe case aan het boek toegevoegd en een oude case uit het boek gehaald en integraal online gezet.

Tijdens The Digital Future of B2B zal Edwin een aantal cases uit dit boek behandelen en waarom deze cases zo succesvol waren binnen hun sector. Bedrijven die behandeld worden in zijn boek zijn o.a. VGZ, Ricoh, Driessen HRM en Zorgwonen.

 

 

Meer van

Edwin Vlems

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ronald Velten IBM Europe
Patrick Maes CPI-Consulting
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Mark Appel Exact
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Ian Stanley HubSpot
Hans Molenaar Beeckestijn Business School
Albert Mensinga Albert Mensinga Creative
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Ian Stanley HubSpot
Patrick Janssen Cisco Systems



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners