#DFB2B | What | Albert Mensinga

Albert Mensinga

Business consultant bij Albert Mensinga Creative

Tijd: 15.30 - 16.15

Met zijn eigen bedrijf, Albert Mensinga Creative, focust Albert zich op de online markt. Iedereen is tegenwoordig online te vinden en ook de economie verplaatst zich hier naartoe. De wereld wordt digitaal. Iedereen, zowel de particuliere consument als de zakelijke inkoper, begint zijn zoektocht tegenwoordig met Google. Hoe zorg je er nu voor dat jouw bedrijf degene is die als eerste gevonden wordt tijdens die zoektocht?

Albert richt zich op het schrijven van teksten die hier op gericht zijn. B2B ondernemingen hebben hulp nodig om op te vallen in het online oriëntatieproces van hun klanten. Met een specialisatie in inbound marketing voor B2B ondernemingen geeft Albert bedrijven advies over de inzet van contentmarketing.

Door middel van interviews, ontwikkeling van Buyer Persona’s, conversie optimalisatie, een vertaling van de bedrijfsvisie op de marktbehoefte, en content creatie in tekst en beeld weet Albert bedrijven hierin te ondersteunen.

Verhoog je zakelijk rendement met een bedrijfswebsite, social media en content die aansluit op de behoeften van jouw markt. De break-out sessie van Albert geeft je de ins en outs voor succesvolle Online Business en Digital Marketing.


Storytelling als onderdeel van contentmarketing

meer sprekers

Bekijk andere inspirerende sprekers
Ian Stanley HubSpot
Ian Stanley HubSpot
Jeroen Rietvelt Visser & Visser
Patrick Maes CPI-Consulting
Mark Appel Exact
Leon van Melick FranklinCovey Benelux
Heike van der Woerd + Jan Bons De AfspraakFabriek
Henry Robben Nyenrode Business Universiteit
Marieke Heesakkers Berkvens Deursystemen
Allard van Veelen Vanderlande Industries
Ronald Velten IBM Europe
Hans Buskens PieterBas Automatisering
Patrick Janssen Cisco Systems
Anne-Marie Fokkens Booming Brabant
Hans Molenaar Beeckestijn Business School



Meer dan 20 sessies, workshops, inspiratie, tips & tricks en demo's. Een dag om van en met elkaar te leren hoe je beter zaken kunt doen in het digitale tijdperk.

Een evenement van

Webs

Partners #DFB2B 2016

Partners